Trettondedag jul

Får nog säga att mitt handledarmöte igår gick bra, visst har en hel del att göra men inte ett ord om att "stryka stora partier om du ens ska kunna drömma om att få godkänt". Så dagens mission är alltså att färdigställa uppsatsen... Hade varit tokskönt!! Jobbigt bara att min babe är ledig idag, han är ju så söt när han sitter i sin morgonrock och spelar xbox:) Menmen, disciplin!!

Trettondagsaftonsmiddagen hemma hos mormor igår var mycket trevlig.
Vi var på plats kvart i sex, stressade som bara den! Maten serverades halv åtta! Allt var Folkes fel, han var såsansvarig och det gick sådär i början;) Men allt var fantastiskt gott när det väl kom...lutfisk, risalamalta och gottebord:) Mums!! Jobbigt med täppt näsa bara, var nog och snöt mig tio gånger under kvällen...minst!! Mamma förbjöd mig att springa idag, så fick ställa in den planerade löprundan med Biffen:( Satan, när man väl är peppad! Får försöka hålla i suget till efter helgen så kör vi igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0