Torsdag

Min tanke för gårdagen var att ha en lugn och skön fixardag. Tvätt, städning och sånt där. Så blev det inte... Precis när jag brett färdigt mackorna och hällt upp kaffet så ringde det från Centralskolan...de ville att jag skulle vicka. Såklart jag ville också!! Panikhängning av tvätt, sedan iväg med bussen.. Jobbade till halv tre, fick sedan skjuts av lillebror till Lund, först förbi Sol för att lämna uppsatsen, sedan till stationen för att kunna åka hem igen. Puuh! Pyttipanna och träning på det.. Och jag som var trött redan från början:p Träningen gick btw skit...plus att Biffen gjorde mig ledsen. Förlåter dig aldrig för det här!!! Buhu:(

Idag är det nya friska tag, tvättar lakan och handdukar just nu då det ju inte hanns med igår.
Ska även hinna skriva en abstract till uppsatsen och publicera allt. Enligt Jacob tar det en kvart att skriva en abstract, likväl har jag sjuk ångest. Den ska ju vara på engelska!! Gaah!! Menmen, måste göras.

Jobbigt att jag är så fruktansvärt trött hela tiden...
Helt slö, känns nästan som måndagarna förr när jag jobbade natt på posten. Skumt nu, med tanke på att jag sovit hela natten. Får bli mycket kaffe idag.

Kommentarer
Postat av: biffy

Får väl bjuda på en bea-pizza :)

2010-01-21 @ 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0