Tillbaka på banan...

Gick direkt hem efter jobb igår, kände mig hängig:( Trist, men fick en skön och lugn kväll i soffan tillsammans med babe istället. Inte fy skam det inte! Idag är jag på topp igen, nya friska tag. Och solen skiner så vackert, känns mer behagligt än gårdagens snöstorm. Pulsade hem från jobb igår, tackade återigen mig själv för beslutet att investera i mina underbara vinterstövlar. Var varm och torr hela vägen hem:)

Fick precis mess av Biffen av att det nog blir hårfärgning imorgon:)
Gutt, det är verkligen på tiden...jag börjar se lite småskallig ut. Tack för mitt tjocka hår i alla fall, dämpar det intrycket något. Men dassigt är det:p

Planerar en tur till Friskis innan jobb, gäller att komma igång med gymmandet innan jag glömmer övningarna.
Har träningsvärk i armar och ben efter skivstångspasset igår...känns nästan lite skönt faktiskt. Som att man kommit igång med något nytt och bra:)

Kommentarer
Postat av: Polacken

Tomorrow we hava a date min skalliga vän!

2010-01-28 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0