Söndag...

Trots att jag igårkväll var så trött att det kändes som jag skulle kunna somna stående så har jag knappt kunnat sova något alls inatt:( Vaknade dessutom upp med snorig näsa, stela leder och frusen kropp. Men var självklart med och spelade ändå, ville ju inte gå miste om chansen att få röra boll:) Spelade två matcher, vann ett set! Haha, gäller att plocka ut det bra...för det fanns faktiskt en hel del. Tro det eller ej;) Men kände mig sjukt seeg, orkade knappt något alls på slutet. Dock skönt att fått spela lite innan allsvenskan drar igång i helgen, en veckas träning så kan det kanske bli riktigt bra..

Efter matcherna drog jag hem till mamma och pappa.
Tog en lång och supervarm dusch, men kände mig likväl frusen och seg i skallen. Käkade och pratade strunt med lillasyster, medan mamma var ute och gick.. Trevligt:) Tog bussen hem vid kvart över fem, kom på att det ju skulle serveras tacos till middag idag. Min favorit! Supergott!! Fick promenera hem från Södervärn, kallt när man bara har converse på fötterna. Imorgon blir det uggs om temperaturen håller i sig.

Jacob har peppat mig att skriva lite på uppsatsen ikväll.
Det går så trögt!! Samtidigt är det ju inte så mycket kvar. Bara till att kämpa på!! Nu säger han att jag ju kan göra min litteraturförteckning om jag känner mig omotiverad på skapndeplanet. Får väl bli så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0