Opponeringstankar

Testade att googla "opponering c-uppsats" för att se om jag kunde hitta någon infallsvinkel jag inte tänkt på under min genomgång.. De första träffarna visade diskussionsforum där man faktiskt fick en del bra tips, typ på hur opponeringen bör vara upplagd och så där. Tydligen bra att inleda och avsluta positivt och däremellan lägga in det negativa. Känns ju logiskt, taskigt att totalsåga den man opponerar på:p

Jag börjar bli lite smånervös.
När vi hade opponering på b-uppsatsen förra terminen så blev jag helsågad:( Usch, det var inte kul! Men det mesta stämde och jag lärde mig en massa som jag kunnat ha nytta av under arbetet med c-uppsatsen. Hoppas bara det fungerat, har ingen lust att bli sågad igen. Särskilt som jag denna gång är ganska nöjd. Får se vad min opponent säger...vet att vi har ganska olika sätt att skriva. Jaja, inte så mycket att göra åt det nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0