Onsdag

Sista dagen att arbeta med opponeringen, så det gäller att vara flitig.. Känns som en bra start att jag segade mig ur sängen redan klockan 8, klar förbättring sen igår:) Har fått ut instruktioner, så blir till att gå igenom och bocka av punkterna...så ska detta nog gå bra. Kommer kännas konstigt imorgon klockan fem, då är det ju slut. Har typ en vecka på sig att skicka in den rättade versionen av uppsatsen, men det ska förhoppningsvis gå snabbt att fixa. Och sen är det slut, och jobb som gäller resten av våren. Känns i nuläget megaångestframkallande, då det inte ligger ute ett enda pass:( Kom igen nu då!!! Jag vill ju inget hellre än att jobba! Tur att jag varit flitig i jul i alla fall, så kan jag skjuta upp den personliga konkursen något;p

Träning ikväll, ska bli riktigt kul!
Hoppas på spelövningar, körde mycket kommunikation och kontroll i måndags. Nu vill jag få anfalla och utöka min repetoar:) Kan nog behövas inför helgen. Rykten går ju om att vi inte har något att komma med gentemot vissa lag. Moget beteende det där. Jaja, så länge vi har något att komma med mot hans lag så får man väl vara nöjd;) Vi har ju alltid något att komma med!


Kommentarer
Postat av: karolina

lycka till :)

2010-01-14 @ 09:28:01
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0