Nyårsafton 09/10

Bildkavalkad från nyår som inleddes med trerätters i Limhamn.. Himla fint hus, gick nästan vilse bland alla rum. Ovant när man bor i en etta;) Vid middagen hittade vi på uppdrag åt alla, mitt var att låtsas vara magsjuk och gå på toa hela tiden. Emelie märkte att något var skumt, så jag slapp dansa naken på skrivbordet;)

Guldglittriga strumpbyxor, me like! Emelie hade på sig den variant som Jacob köpte till mig från början.. Vilka är guldglittriga...egentligen!!
Efter middagen spelade vi spel i soffan, dansade och lyssnade på musik.. Spelet gick ut på att man skulle blåsa ner kort från flaskan...men inte alla. Åkte alla ner eller om man inte fick ner något alls, ja då fick man dricka. Jag hade en liten dipp då och softade lite för att orka:p
Tog taxi till Stortorget där tolvslaget firades in. Sjukt fint med alla raketer och med det stora pariserhjulet i bakgrunden. Kallt som satan bara!!

Efter tolvslaget drog vi in på Etage där vi rockade loss!! Hängde på schlagergolvet, musiken får dock knappt godkänt. Mera schlager åt folket!!!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0