Nöjd

Har haft sjuk ångest inför denna vecka då den ju är helt och totalt ledig!!
Låter kanske underbart, men jag lovar, det blir trist i längden. Men so far har det känts riktigt bra:) Steg upp vid nio, frukost framför Nyhetsmorgon och därefter satte jag igång med att fixa klart uppsatsen. Nu är den fix och färdig, redo att publiceras. Känns bra. Efter det bytte jag snabbt om och promenerade iväg till Friskis&Svettis vid Parkmöllan. Köpte årskort, bokade gyminstruktion och tränade lite. Känns alltid lite haffsigt när man inte har ett program att följa tycker jag, men det får gå den här veckan. Instruktion nästa tisdag, då kommer jag få ett personligt utformat program. Känns riktigt bra, så här första dagen;) Hoppas det håller i sig.

Nu softar jag framför datorn, har precis käkat varma mackor med pesto, tomat och mozzarella.
Mumsigt!! Sticker iväg för lite volleybollfix om en timme, sedan får jag snabba mig hem så jag hinner pussa på babe innan träningen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0