Nästan klar...

Min uppsats är klar...förutom! Det känns som det alltid finns ett förutom när det kommer till skapande... I detta fall är det titeln!! Vad ska min skapelse heta??!! Utöver detta är allt fix och färdigt, småmyser lite när jag bläddrar genom sidorna. Känns farligt att vara så nöjd, då går det ju säkert åt helsicke.. Men kan ändå inte låta bli;)

Men vad ska den nu heta??
Min handledare sa att man kunde formulera det antingen som en fråga eller som ett påstående...beroende på hur uppsatsen är uppbyggd. Jag lutar åt en fråga... Hm, får fundera.

Har suttit hela dagen och arbetat med uppsatsen, har endast tagit lunchpaus.
Karin kan när Karin vill! Eller snarare när hon måste;) När jag igår sa att min uppsats ska bli klar idag så svarade Jacob att det var den ju tvungen till att bli, fanns ju inte så mycket att välja på.. Effektiv är mitt mellannamn;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0