Jobb

Har fått flera tider på Mobilia, vecka 4,5 och 6! Hurray!! Min favoritbutik! Får i nuläget med minst fem tider innan månaden är slut, så en liten lön blir det i alla fall i februari:) Sen när jag är där ska jag tigga och be om att få jobba mer, sno åt mig så mycket tider jag bara kan, haha!! Skönt att saker oftast löser sig, även om ångesten är på topp. Är dock lite sur att jag inte ringde tidigare, då hade jag kanske kunnat få pass redan nästa vecka. Mutter!! Menmen, har bokat i alla fall. Känns inte så troligt, men håller likväl tummarna stenhårt:) Gäller att fokusera på det positiva nu.. Som att det ska bli superkul att jobba!!

Volleybollen blir liite smålidande, fast ser i nuläget ut som jag endast missar en träning.
Helt klart godkänt:) Jobbet blir å andra sidan också lite lidande, då jag ju har bortamatcher två helger. Och den helgen det inte är volleyboll är jag ledig från jobb:p Men, det löser sig förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0