Inte ledig längre...

Idag ska jag jobba!! Hurra, är sjukt sugen...har börjat tröttna rejält på att vara ledig och inte ha något att göra. Plus det faktum att jag för varje dag blir fattigare och fattigare. Nu ska den trenden vändas. Tre veckors vikariat har jag fått, sedan ska det stora tjatet sättas in;) Give me more!!

Både jag och babe fick lön redan i fredags, mycket bra eftersom det innebar att vi kunde storhandla igår.
Ingen tid till det alls i veckan.. Superbra också då vi fått låna bil för att åka till Svedala:) Handlade sjukligt mycket, underbart att kunna fylla alla skåp som ekade. Blev självklart tacos till middag, Jacob frågade om jag aldrig tröttnar på det. Svaret är nej! Alltid lika gott:)

Börjar klockan 15 idag, jobbar till 20.15...sedan blir det till att panikcykla till träningen.
Kan ju inte missa hela bara för att man är lite sen:p Innan jobb är planen att ta mig bort till biblioteket...igen. Missade såklart en bok förra gången jag var där, till på köpet en bok jag inte använt. Menmen, funderar på att jogga bort dit. Hade planer på en tur till Friskis, men det är ju så fint väder. Plus att få två saker gjorda på en gång ju är min grej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0