Inne!!

Uppsatsen är inlämnad!!! Kändes lite smått overkligt att stå med den i handen, men samtidigt sjuukt skönt!! Nu är det bara opponering kvar, sedan är jag helt klar med svenskan. Förutsatt att jag blir godkänd såklart...hoppashoppas!!

Unnade mig en stor latte efter skolan, tyckte jag var värd det:)
Strosade runt en stund på stan i Lund, kallt som satan men härligt med sol. Lyckades självklart springa på de perfekta, varma vinterstövlarna. Köpte dem för pengar jag inte har, med motiveringen att jag ju måste ersätta min underbara moccaskor med nitar och fransar som ju tyvärr gått sönder:( Har reklamerat dem och ska få pengar tillbaka, skönt de i alla fall. Nu är skorna ersatta, känns ganska bra ändå...särskilt med tanke på att vi ju far norrut imorgon. Kommer vara perfekta då:)

Ikväll ska jag ha bokklubben på besök här hemma hos mig, vilket innebär att storstädning pågår.
Det behövs!! Smart det där, att bjuda hem folk lite då och då. Så måste man liksom städa;) Måste även sticka bort till någon affär och handla godsaker inför kvällen. Vinet hoppar vi dock över, match imorgon ju!!

Typ såhär mycket papper skrev jag ut imorse i skolan...
270 sidor totalt!!
Vi var några på kö, de som endast skulle skriva ut sådär 10 sidor suckade tyst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0