Helgen i väst...

Hemma igen efter ännu en helg i volleybollens tecken. Inledde ite smått kaotiskt i lördagsmorse. När Biffen skulle gå och hämta minibussen där hon parkerat den kvällen innan så upptäckte hon att det varit inbrott under natten. Fönstret på passagerarsidan var krossat:( Inte så kul, men det löste sig förvånansvärt snabbt. Tillbaka med minibussen och iväg med tre bilar istället.. Resan upp till Linköping gick snabbt och bra, vi har haft riktig tur med körvädret bägge bortahelgerna. Skönt! På plats i Linköping, inledde med två suveräna set...sedan hände något:( Vi sumpade det totalt och skänkte bort resten av matchen. Riktigt surt, då vi totalt sett var så mycket bättre!! Menmen, hemmamatchen!! Då jäklar!! Lite smådeppiga packade vi in oss i bilarna och for till Falköping, min gymnasiestad!! Åh, blir så nostalgisk när jag kommer dit;)

Sov i bunkern, under Odenhallen..dock var den tusen gånger finare, fräshare och varmare än jag mindes den. Käkade middag nere i stan på Nouveau. Vi var de enda gästerna...ägaren var glad och pratsam;) Urgod grillbuffé, med en mass bea!! Hurray! Sov sedan gott i knarriga sängar...

Söndagmorgon!
Inledde med lite teambuildingslekar, riktigt kul:) Sedan iväg till Frejahallen...ännu mer minnen. Mitt mål för dagen var att fokusera på laget och mitt spel, och att inte bli så påverkad av alla minnen och känslor som finns i hallen. Det gick sådär... Jag vill alldeles för mycket, vill så gärna visa hur bra jag blivit sen jag gick där. Som tur var presterade laget och vi kunde vinna med 3-1. Detta trots två skador i laget:( Alla fick spela och gjorde det så bra!! Hurray för mitt lag:) Superkul hemresa med paus för godis och kaffe. Det var vi värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0