Gymhäng...

Gyminstruktionen igår gick riktigt bra, känner mig nästan sugen på att börja gymma nu;) Bra instruktör som hjälpte mig att hitta rätt inställningar och vikter, plus att hon höjde mina vikter och sa att jag måste utmana mig själv... Hehe, har jag hört det förut eller. Typ hela gymnasietiden. Menmen, kanske dags att börja med det nu:p Kunde knappt lyfta armarna efteråt, och då körde jag ändå bara typ hälften av allt. Pust, jag kommer bli biffig!


My new home

Idag blev det till att släpa sig upp tidigt, dags att tvätta igen! Känns som man gör det hela tiden, samtidigt så skönt när allt ligger fint vikt och luktar fräscht:) Ska iväg på gympa vid tolv, Biffen har köpt gymkort och har redan börjat hetsa mig;) Jaja, ska bli kul! Har inte varit på pass på hur länge som heelst..

Jobbar 15-20.15, sedan panikcykling till träningen igen.
Vilket liv man lever alltså!! Så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0