Fredag!


Fördelar med att vara vuxen och bestämma över sig själv: man får äta våfflor till lunch:) Så det har jag gjort idag. Gjorde till och med smeten själv, vilket visade sig nästan vara lättare än när man gör dem med mix. Tänka sig. Mumsigt i alla fall, nu är jag mätt och lite smådäst. Insåg att denna vecka redan skitit sig så kör på i det onyttiga spåret och tar nya tag på måndag:) Tur att det är träning ikväll och matcher i helgen i alla fall..

Opponering igår, gick över förväntan bra.
Fick en massa fin kritik, blev så glad:) Ska bli spännande och se betyget...var inte helnöjd med min opponeringsinsats men man kan ju alltid hoppas. Hade en heldag i skolan, men den gick faktiskt fort. Kul att luncha med kursarna och bara snacka strunt:) Sånt man saknat när man suttit ensam och skrivit..

Efter skolan for jag tillbaka till Malmö och mötte upp Biffen för en fika.
Hade planerat för StKnuts torg, men allt där stängde klockan sex (hallå, landet!) så fick till slut bli Waynes coffee inne i stan. Mycket trevligt och mysigt, härligt att bara få hänga och prataprataprata i några timmar. Den senaste tiden har vi ju tvingats avhandla allt viktigt till och från träningen...håller inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0