Fredag!!!

Idag är jag ledig från jobb. Kändes först lite trist, men när Biffen kom med en massa trevliga förslag på aktiviteter så kändes det mycket bättre:) Så om en timme drar jag till Friskis, ska köra lite i gymmet. Hittade inget pass som funkade idag, så då får vi köra själva istället.. Går bra det med.

Och sen är det äntligen dags att färga håret igen, jag är i extremt behov nu!!
Köpte färg igår, lite svårt tycker jag. Kan grunda sig i att jag varit blond större delen av mitt vuxna liv. Har inte riktigt koll bland de bruna nyanser. Körde på gyllenbrun den här gången, föll stenhårt för det gyllene.. Låter vackert:) Hoppas nu bara det blir så också. Måste hinna röja lite här hemma, Biffen ville vara här då hon inte hunnit städa. Som om jag hunnit det då:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0