Flitigt värre!

Har precis publicerat min uppsats...tur att man alltid måste vänta till sista dagen med att få saker gjorda:p Menmen, nu är den inne i alla fall. Och nu är jag klar!! Två års studier i svenska är avklarade, och jag har klarat allt på första försöket:) Skönt att slippa ha saker som släpar..

Förutom detta har jag även diskat, städat, bäddat, vikt tvätt, handlat och bakat idag.
Duktig!! Hade jordgubbar och blåbär i frysen, så slängde ihop en sockerkaka. Mums, typ tusen gånger godare med lite grejer i ju:) Har redan ätit en massa, farligt att vara så sötsugen hela tiden..

Nu väntar jag på att Biffen ska komma förbi. Hon hade tydligen låst sig ute så ska förbi och hämta extranycklar. Tur att jag finns, och är ledig;)

Kommentarer
Postat av: Biffy

Inte helt fel att få lite fika när man klantat sig med nycklarna. Tur jag valde rätt person att förvalta mina nycklar :)

2010-01-21 @ 17:20:08
Postat av: Millan

Bra jobbat Karin! Du är så duktig! Det vore kul om vi kunde ses snart igen! Om du är sugen på en göteborgshelg så är du hjärtligt välkommen till Hotell Landala. Jag planerar att vara i Göteborg hela våren, ska gå ner och jobba halvtid ett tag nu. Nu sitter jag på tåget till Växjö på väg för att hälsa på min kompis Johan och min kusin och mitt lilla kusinbarn Isabell som bara är en månad gammal.



Ha en fin helg!



Kramkram

2010-01-22 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0