Bra start...

Jag och Emelie pratade idag om att nyårsdagen nästan får räknas till det gamla året när det kommer till att vara sund och ta hand om sin kropp. För det går ju bara inte!! Haha! Men idag har jag varit duktig. Powerwalk till Pildammsparken, två varvs spring och sedan powerwalk hem igen. Gutt!! Riktigt skön dusch efteråt, finns inget bättre än en varm dusch efter träning. Man är ju så värd det! Hoppas komma igång ordentligt nu, ska ta hjälp av Biffen för att komma ut. Alltid rologare att vara två ju!
Snart beger vi oss till Svedala för julbord och mys med min fina familj...och mina vovvar. Ska bli trevligt. Hoppas på att få låna en bil sen, så storhandlingen blir lite lättare:) Ska bli så skönt att få fylla kyl och frys igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0