8 januari!

Dagen D är kommen!! Dagen då uppsatsen ska lämnas in... Kom på en titel som jag är ganska nöjd med, och babe löste mina problem med att kunna skicka dokumentet från Mac till Pc. Tack min baby!! Du är bäst! Nu gäller det att hänga på låset på Solbiblioteket...fylla på utskriftskortet och sedan skriva ut totalt 270 sidor(!!!) Ojoj, kommer känna riktigt bra när jag har dem i min hand:)

Ser kallt ut idag.. Kör på soft fredag...som vanligt;)

Today I´m wearing this!
Linne och tröja från Gina Tricot, tillsammans med reafyndade sammetstights från Monki. Grymt sköna!! Ute kör jag vanliga vinteruniformen, byter dock uggsen mot svarta stövlar från Skopunkten. Måste ju vara lite tjusig i skolan:) Inviger mitt nya pannband, även det från Monki. Perfekt för mig som alltid kör med uppsatt hår ju:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0