4 januari

Segade mig ur sängen vid halv nio idag, och har sedan dess varit ganska produktiv om jag får säga det själv. Frukost i soffan fram Nyhetsmorgon, kollade samtidigt som jag skrev på uppsatsen. Skickade in uppsatsen vid halv tio, nu får vi se vad min handledare säger. Har gett mig själv ledigt till efter mötet imorgon, vill inte börja pilla förrän jag vet vad som behöver åtgärdas. Förhoppningsvis inte alltför mycket...

Snön har börjat falla igen, upptäckte det strax innan tio vilket gjorde att jag fick eld i baken.
Hade ju bestämt mig för en löprunda idag och hade ingen lust att behöva pulsa. Invigde understället jag fick av pappa i förrgår och gav mig ut på en lunkande joggingtur. Bort till Pildammsparken, ett varv och hem igen. Gick i lagom takt med tanke på all träningsvärk jag ådragit mig de senaste dagarna. Straffet för att man latat sig i några veckor. Men samtidigt skönt, så vet man att man är igång igen:)

Nu står en varm dusch på schemat!
Sedan blir det en tur bort till Apoteket för att ladda upp förrådet med nässpray. Är förkyld som bara den och fick därför inför löprundan ta till Jessas amerikanska filosofi vilken säger att så länge man inte har feber så kan man träna;) Gutt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0