2010-01-05

Godmorgon sköna tisdag! Vaknade upp vid halv tio, drog upp persiennerna och konstaterade att det var snö på taken. Dock inte jättemycket, men mer väntas enligt väderprognosen. Inställningen till detta är sådär, dels för att jag redan är så j*vla förkyld och dels för att jag måste använda mig av kollektivtrafiken idag. Den och snö brukar inte vara någon god kombination. Menmen, gäller att vara ute i god tid..

Fått mejl om opponering och sådant idag, magknip direkt!!
Det är inte långt kvar! Hoppashoppashoppas nu bara att min handledare är någorlunda nöjd med min uppsats, riktigt jobbigt om jag måste sätta mig och skriva om stora delar..
Så seg! Håret är utsläppt eftersom jag känner ett stort behov av att bära mössa idag..
Linne: Långt, svart från Gina Tricot
Kofta: Camden Market, London
Tights: Gamla favoriter från Vila
Ute: Jacka från MQ, uggs, halsduk från Gina Tricot och vantar från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0