100122

Blev en kort visit på Friskis, kände mig så sjukt oinspirerad:p Men lite kondition hanns med i alla fall. Är hemma igen, har tagit en snabbdusch och hängt lite framför datorn.. Målat naglarna, då de skivar sig hela tiden:( Funderar på att låta göra förstärkningar...får kolla vad det kostar. Vet ju av erfarenhet att naglarna inte direkt mår bättre av att jobba heller.. Suck!
Så här ser jag ut idag!
Linne: Gina Tricot
Kofta: Camden Market, London
Tajts: H&M Divided Black
Nagellack: Isadora Chelsea Red
När jag köpte de här tajtsen så satt de sådär bra, fick slita och dra när de skulle på, plus att de gled ner hela tiden!! Sjukt störigt.. De har fortfarande en tendens att glida ner, men nu sitter de tusen gånger bättre. Detta skapar frågetecken.. Har de töjt sig? Har jag blivit större? Har jag blivit mindre? Stora frågor, uppkommer ofta när ett plagg helt ändrar sätt att sitta...lite skumt är det allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0