100102

Jag är trött och förkyld, men kan inte gå och lägga mig eftersom det sitter tre herrar inne i soffan och spelar Xbox360.. Suck, jag som verkligen måste ladda inför imorgon.. Volleyboll!! Hurray, börjar verkligen känna suget nu. Trots frossande ska det bli kul att dra på sig sina små tights igen;) Känna lite på boll och förhoppningsvis dunkadunkadunka!!

Har varit duktig nu under kvällen och fått jobbat lite med uppsatsen..
Inget nytt har skrivits, men delar har omdisponerats och referenser har lagts till. Det tar tid och måste göras det med:) Del för del börjar så sakteliga ta form.. Tänkte stanna en stund extra i Svedala efter miniturneringen imorgon, men får nog inte bli för sent då jag måste arbeta lite mer på uppsatsen innan jag skickar den till min handledare på måndagmorgon. Den kommer inte vara helt klar då, men förhoppningsvis så gott som..

Dagens trötta:
Linne: NYTT! Ännu ett långt från Gina Tricot
Kofta: H&M
Tights: H&M
Utomhus adderades uggs, vinterjacka från MQ, halsduk från Gina Tricot och leomönstrade vantar från H&M. Kallt som satan idag, Jacob gnällde sig runt hela rundan med hundarna;) Men det gick! Kändes friskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0