1 januari

Igår firades det nya året in, riktigt trevligt med Limhamn och utgång på Etage... Skålade in det nya året på Stortorget och njöt av de fina fyrverkerierna. Var hemma vid tre...tror jag. Lite suddigt där på slutet;)

Dagen har spenderats så lugnt som jag kunnat.
Tanken var att åka till Svedala och käka julbord med familjen. Men eftersom jag mådde röv så blev det inget med det:( Har legat och sovit i soffan någon timme, tittat på film och teve...ja, mer än så var det nog inte. Ska försöka städa upp lite här då vår lägenhet ser ut som kriget:p Blir kanske Svedala imorgon istället, får se om jag lyckas övertala Jacob...ska nog gå bra. Ska även ut och springa med Biffen, detta år ska bli sunt!! 

Jacob har sin nya fina tröja idag
Bästa färgen på bästa killen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0