Volleybollfest hos Dan och Jessa!

I fredags jobbade jag längelänge och tog sedan bussen till stan.. Hem till Jessa och Dan, var helt övertygad om att jag skulle vara sist på plats. Men icke, folk droppade in pö om pö. Roligast var lätt när Pascalis anlände med en hel låda nachos...och då menar jag verkligen en hel, stor låda. Jäklar vad vi skrattade. Mycket skratt kvällen igenom, Jessa serverade drinkar bland annat en svinstark bestående av jordgubbar, glass och sprit. Jag var tvungen att ge upp, annars hade jag däckat. Tog det hyffsat lugnt, men var ändå på g. Jag och babe stack hem innan de andra drog ut, kändes mest lagom så:)

Fråga inte... Jag har ingen aning.

Jag dansar...tror jag. Och putar. Jacob är så söt när jag gnäller över mitt put. Först säger han "Nej, så är det inte alls!!" Då visar jag honom bildbevis...då skruvar han sig lite lätt och menar att jag ju även svankar en del.. Haha, min gullunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0