Va...?

Stressat, ofokuserat, brist på vilja...vad hände egentligen?! Kände inte igen mitt lag sedan sist. Usch, vilken förfärlig match:( Förlust såklart, nu gäller det att ladda om och hitta fokus inför helgens två matcher. Uppsala på lördag och Solna på söndag. Ingen träning innan dess då hallen är stängd för sportlov. Malmö stad tar verkligen vara på att de har ett lag i nästhögsta serien(obs! Ironi!!) Urkass!

Efter matchen igår var jag riktigt deppig, promenad hem och sedan spenderades resten av kvällen i soffan framför OS.
Där fick vi se ett lag som lyckades, riktigt härlig stafett:) Lagkänslan och viljan att jobba för varandra är något jag tänker ta med mig till helgen.

Idag jobbar jag lång dag, känns helt okej.
Fick precis reda på att jag fått fler tider nästa vecka, hurray!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0