Träning, jobb och fest

Snabbgenomgång av hur min dag kommer se ut. Har bokat ett pass indoorwalkning på Friskis borta på Heleneholm.. Det finns totalt två pass på Parkmöllan idag, ett är klockan fyra och ett är sittgympa för pensionärer.. Kändes sådär, så blir att pulsa en bit istället. Ska bli spännande, har aldrig testat denna typ av pass i alla fall.

Jobbar 15-20.15, ett pass som jag ju redan gnällt lite över då jag ju missar starten på kvällens partaj.
Men, det är faktiskt kul att jobba också:p Måste jobba partystajlad, men har tagit beslutet att sminka mig på festen istället. Palla jobba helspacklad.

Kvällens fest äger rum hemma hos Jessa och Dan...hela klubben är bjuden. Hoppas många kommer, brukar vara så sjukt trevligt!! Babe får också följa med, han är ju en i gänget nu när han är asvarig för hotlinen:) Ska bara njuta och ha kul, men får dock ha i åtanke att det även står jobb på schemat imorgon. Ergo, inte för mycket dricka! Ska nog gå bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0