Torsdag

Sista dagen denna vecka som jag började tidigt, älskar att jobba morgon. Tycker det är så skönt att få gå hem klockan tre, hinner man ju en massa. Imorgon jobbar jag kväll, lite trist med tanke på att det sedan vankas volleybollfest. Menmen, det får helt enkelt funka. Drar till partajet direkt efter jobb. Har fått jobb på lördag 10-14 också...men lovar att parta rejält ändå;)

Kvällens planer är en tur till gymmet och sedan ska jag vara en duktig flickvän och laga middag:)
Babe jobbar sent, trååkigt!

På vägen hem från jobb idag slog jag följe med Merita, en av mina kollegor..
Blev en liten omväg, men det var det värt. Så trevligt att prata ju. När jag sedan skulle gå hem själv så tog jag vägen förbi en salong och fick mina ögonbryn plockade. Så där lite spontant! När jag såg resultatet insåg jag att det verkligen var på tiden. Sjuk skillnad! Billigt och bra också, lär återvända dit med tanke på hur lat jag själv är när det kommer till sånt:) Nu är jag piffad och fin inför imorgon...alltid trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0