Tisdag i Lund...

Idag var jag ledig från jobb på Mobilia och hade mot alla odds lyckats få ett pass via Fastpoolen:) Inte det lättaste i dessa tider.. Jobbade 9-16, perfa pass...men fick stiga upp riktigt tidigt:P Väderleksrapporten hade utlovat snö så fick åka i god tid. Ganska lugn dag, känner mig alltid lite vilsen i ny butik...man har ju ingen koll alls:) Men dagen har gått riktigt fort. Imorgon är jag tillbaka på Mobilia igen.

Planen för kvällen är en tur till Friskis med babe och Biff. Biffen
är laddad som få, Jacob är ytterst tveksam och jag är mittemellan. Ganska trött, men hade samtidigt varit skönt att röra litta på fläsket. Efter träning blir det film i soffan i alla fall...har redan handlat godis;) Viktigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0