Söndag...ledig igen

Även dagens match ställdes in...detta pga inställda tåg. Väcktes av telefonsamtal från Jessa som meddelade att även denna dag blev ledig. Verkar i nuläget som att dagens match istället kommer spelas på onsdag.

Bakade scones idag med, pecis som jag ville:)
Sedan drog Jacob med mig till gymmet, min närvaro där har varit alldeles för låg den här veckan. Men idag gick det riktigt bra...skönt! Totalt 40 minuter på crosstrainern och körde favoriterna ur mitt styrkeprogram. Sedan hem och en snabb dusch innan vi blev upphämtade av Maja, Patrik och Milla för att fara till Lund. Middag hos Lasse och Kerstin, lovely. Lite lustigt då jag sa till Jacob igår att det ju var så länge sen vi var på middag där.. Riktigt trevligt, skön söndag.

Nu är vi hemma igen och tittar på....OS såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0