Sen och svettig

Bra jobbdag idag, som alltid när jag jobbar tidigt:) Slutade 15 och cyklade hem med flingorna singlande ner runt mig. Mer snö är att vänta imorgon.. Börjar tröttna, tro det eller ej. Pallar inte gå överallt och cykla är ganska svårt med tanke på att skåningar inte kan ploga. Menmen. Var hemma och softade, käkade middag med babe och fick sedan panikspringa till det inbokade spinningpasset som skulle börja klockan 18. Var på plats tre minuter över, men fick vara med:) Tur. Svettigt om attan, var nöjd och kände mig vältränad i typ en kvart. Resten var en pina;) Samtidigt skönt att få svettas riktigt ordentligt, känna sug i benen och vara trött efter. Kanske blir någon mer gång trots allt.. Träffade Sara som var på samma pass, kul att prata lite. Ses mest på familjesammankomster och bokklubbskvällar ju.

Sedan hemkomsten har jag duschat varmt, kokat mig en kopp kaffe och målat om mina naglar.
Är inne i en period där jag vill ha nagellack hela tiden...kan ha att göra med jobbet som totalt tar kol på mina naglar om de är au naturel. Förtsärkningar finns fortfarande i funderingarna, men får vänta tills efter löning. Så länge kör jag stenhårt på svarta naglar, tjusigt värre! Imorgon jobbar jag kväll, innan dess ska ett skivstångspass klaras av. Och på kvällen blir det volleyboll:) Härligt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0