Semesterdrömmar

Seg morgon...skulle upp och tvätta klockan 8 men lyckades såklart sluta ögonen igen och vaknade halv 9. Jaja, inte så farligt. Sitter parkerad i köket med trötta ögon och babes Leedsmugg bredvid mig. Var tvungen att låna den då Jacob "glömde" diska igår. Mutter!

Igår berättade babe att en resa är inbokad till Kroatien i sommar...vecka 29.
Det är Martin och Elin som fixat ett hus och med på resan kommer även David och Malena, Thomas och Sofia, Hampus och kanske Elin. Jacob ska med...jag har hela tiden sagt kanske. Men!! Hur ska jag kunna stanna hemma utan min älskling. Kommer vara en helvetesvecka att veta att babe är där nere och har det gött i solen medan jag är hemma och jobbar. Får nog bli så att jag följer med också:) Sol, bad och babe –> allt jag drömmer om.

Typ såhär.. Inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0