Onsdagmorgon

De senaste dagarna har jag blivit väckt av antingen ett telefonsamtal eller ett sms. Idag blev det ett sms, från Jessa som meddelade att det blir match mot Falköping klockan 17 imorgon.. Släpade mig upp och gladdes åt att klockan inte var mer än nio..kändes som mer. Satte sikte på kaffebryggaren. Är mer förkyld idag, känns inget kul alls. Skulle gymmat med syster idag, men då hon ju ska opereras nästa vecka och operationen blir inställd om hon är förkyld, så valde vi att ställa in. Trist, men samtidigt nog ganska bra för mig då näsan är täppt och rinner:(

Planen för förmiddagen är att endast och bara ta det lugnt..
Vila mig i form till jobbet som börjar klockan 15. Kvällspass idag igen. Sitter i nuläget i soffan och kollar Nyhetsmorgon, målar naglarna nattsvarta och läser bloggar. Mjukstart på denna onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0