Onsdag

Redan onsdag, dagarna springer iväg. Hoppashoppas att jag får jobba nästa vecka också!! Skulle vara fantastiskt, chefen sa igår att det finns tider till mig vecka 8 och 9 i alla fall. Menmen, mycket vill ha mer så vecka 7 skulle inte vara fel. Håller tummarna!

Idag masade jag mig upp klockan 8 då tvättstugan var bokad.
Tre maskiner blev det, en jädrans massa tvätt!! Usch och fy vad sega vi varit med att tvätta, trivs inte alls när det bliur så här. Tog mina sista rena strumpor igår till spinningen, känns skönt att allt snart kommer vara rent igen:) Bara det hinner torka tills halv tolv, måste ner och ta upp altt då...tio i tolv ska jag vara på plats på Friskis ju. Gött med träning innan kvällsjobb.

Tvingade babe att hjälpa mig att städa igårkväll.
Konstigt att det blir så här när jag jobbar; skitigt as hell! Jag vill inte påstå att jag är någon pedant när det kommer till städning, men under tiden  när jag pluggar så är det fan så mycket renare hemma än när jag jobbar. Hmm, skumt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0