Nice day!

Jobbdagen gick i bra tempo, var på barnavdelningen vilket för mig innebär mycket kassa. Tur var väl det, är som en yr höna där inne.. Idag var det lite extra spännande då regions- och Sverigechefen var på besök. Vid två kom Maria på besök, hon stannade till tre och underhöll mig medan jag städade undret. Snällt! När jag slutat gick vi till Malmborgs och köpte fika, sedan hem till mig för att äta:) Mums, wienerbröd.. Bra laddning för träning. Menmen, det funkade.

När vi kom till träningen fick vi reda på att Linköping ringt och velat flytta matchen imorgon.
Vi sa nej...dels för att det är sjukt svårt att få ny halltid och dels för att det talas om snö och oväder i över en vecka, ergo de hade kunnat föbereda sig.. Får se hur det blir imorgon, gäller att ladda för match i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0