Måndag på jobb

Jobbade morgonpass idag...lovely! Har fått samma tid imorgon och sedan kväll på torsdag. Mycket bra. Chefen ringde i fredags när jag satt på tåget, jag blev så glad så glad. Dagen gick hur fort som helst idag...lite skumt. Gick och bytte min present efter jobb...för en jeansskjorta från MQ fick jag fyra grejer från H&M. Förvisso med personalrabatt...men ändå. Dock får nog en grej åka tillbaka, ett par brallor som tyvärr inte sitter som de borde. Får se om jag hittar något fint som kan ersätta. Ska visa allt för babe när han kommer hem, det är ju trots allt present från honom:)

Har efter hemkomst endast och bara tagit det lugnt.
Det är det sköna med att jobba i förhållande till när man pluggar...när man är ledig så är man verkligen ledig. Sköönt! Träning ikväll, börjar ju få abstinens nu när det gått mer än ett dygn sedan jag träffade mitt lag, haha! Innan dess ska "slaven Regen" dock ställa sig och göra mat till sig själv och sin herre, då herren ringt och meddelat att maten måste vara färdig i tid så han kan gå till gymmet vid sex. Sa jag att jag var ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0