Lördag & söndag

Matchen i lördags kunde vinnas med 3-1...efter att vi släppt efter för mycket. Satan att vi ska släppa ett set!! Menmen, tre poäng likväl. Jag blev bästa spelare, precis som förra gången vi spelade i Jönköping. Fick exakt likadana grejer i pris den här gången också.. En ryggsäck med en reflexväxt, en vattenflaska och lite andra grejer i. Vågade knappt ta med den hem, Jacob gnällde redan förra gången på mitt överflöd av väskor. Löste problemet genom att ge grejerna till Emelie i födelsedagspresent;) Haha!! Men, fanns flera anledningar, bland annat den att hon är en grym libero som gör mig till en bättre spelare då jag känner en större trygghet på plan när hon är där. Plus att hon spelar fram grymma bollar som jag sedan kan anfalla på:)

Igår inleddes dagen med sconesfrukost i soffan...mysigt värre.
Skulle jobba 12-18.15..perfekt att hinna ha en lugn och mysig morgon innan. Fick låna babes busskort så kunde få en varm och behaglig resa till jobb. Skönt med tanke på all snö.. Promenerade hem till Biffen efter jobb, blev bjuden på födelsedagsmiddag...hemmagjord pizza, kola- och chokladtårta, kaffe, cola och chips med dipp. Mumsmums!! Rullade sedan hem.

Btw, Biffen fick inte bara väskan med grejer..
Hallå, hur snål får man vara. Hon fick även en kofta från H&M, kände att min friend behövde lite färg inför våren. Så fin så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0