Ledig söndag:)

Första lediga dagen sedan förra lördan = lång sovmorgon. Slog upp ögonen klockan 11, förflyttade mig sedan till soffan för att avnjuta sconesfrukost. För mig är en helgmorgon i soffan med babe, nybakade scones, kaffe och tidning/tv verkligen höjden av mysighet. Love it!

Nu har jag precis kommit ur duschen, kollar bussar och tåg till Svedala.
Ska dit och jobba med mormors present tillsammans med familjen. Mormor fyller ju 80 år om precis en vecka!! Och då är jag i Norsjö:p Så jag kan inte vara med.. Men ska lösa det på bästa sätt ändå.

Festen i fredags var som väntat mycket trevlig och rolig..
Bilder kommer. Skrattade mig genom kvällen. Tog taxi hem vid halv två(?) och mådde som en prinsessa på lördagmorgon. Jobbade 10-18.15, dagen gick i bra tempo...käkade McDonaldsmat till lunch och var sedan speedad fram till stängning, haha! Kvällen avnjöts sedan i soffan framför Melodifestivalen där jag och Biffen var bästa tyckarna.. Jacob brydde sig inte sa han...men jag tror han ljög;) Salem var självklar till Globen, men hade nog hellre sett Jessica Andersson istället för Ola.. Road Salt, vilket skämt. Hobbyjesus! Menmen, trevlig kväll. Sedan kollade vi på min favoritfilm, 27 dresses. Då la sig Jacob och läste istället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0