Blöt måndag...

När Jacob imorse frågade om det inte var dags för mig att stiga upp så svarade jag först nej. Hade helt glömt vattengympan, men kom som tur var på det snabbt igen. Så blev till att stiga upp och inta frukost i soffan framför teven...allt för att hålla kvar helgen liite längre. Fick för första gången på länge mitt älskade ägg med kaviar till frukost. Har inte kunnat äta det, då vår kaviar varit slut:( Ilandsproblem, I know!

Vattengympan var kul, inte superjobbigt men man fick kämpa på.
Kändes skönt att plaska runt i varmt vatten och ha det bra. Intsruktören var bra och sådär lagom klämkäck. Kände mig lite vilsen ibland men är överlag nöjd med min insats. Slappade lite i bastun innan jag promenerade hem. Nu sitter jag i soffan och väntar ut min ansiktsmask...gött.

När jag drog upp persiennerna imorse så vräkte snön ner.
Har stormen kommit till Skåne?? Hoppas inte.. Verkar ha lugnat sig lite nu, men tror likväl att det får bli promenad till jobb idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0