Alla hjärtans dag + mormors

Idag fyller min mormor 80 år!!! Grattis världens bästa mormor! Pratade med henne innan och vet att hon haft en fin helg och födelsedag. Trist att inte kunna vara med, men försöker kompensera lite genom min present...då jag bjudit in henne till Malmö för att gå på kafé med mig. Vi gillar sånt, jag och mormor. Äta söta saker, dricka kaffe och bara umgås. Fina grejer:)

Gav Jacob ÄlsklingsCheckar...klyschigt som satan, men vad göra när man är fattig;) Tror han blev lite glad, blir ju lite olika presenter i presenten.. Bio och sånt som jag vet att babe gillar. Jag fick en massa fint. Fina trosor och en rolig sak; Jacob hade köpt en jeansskjorta(som jag ju redan har) i för stor storlek. Detta var ett medvetet val då jag ska kunna lämna tillbaka den och välja något jag gillar istället. När jag frågade varför han inte bara gav mig ett presentkort så svarade han att det ju är alldeles för tråkigt. Hahaha!! Han är för rolig. Ska kolla imorgon efter jobb, hoppas hitta något fint. Jacob ser framemot att se sin riktiga alla hjärtans dag-present till mig. Gullis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0