Trött tisdag...

Jag är trött. Vill helst bara sitta hemma, djupt medsjunken i soffan med en stor kopp kaffe. Vidare vill jag vara nyduschad, färdigpluggad, att middagen ska vara lagad, vårt badrum färdigt och mitt konto välfyllt. Suck!

Menmen, i helgen blev vi klara för allsvenskan och idag är jag med i tidningen:-)
Pratade om våra bravader, är för en gångs skull riktigt nöjd med intervjun. Är inte superförtjust i att bli intervjuad, alltid så lätt hänt att saker man säger missförstås och blir konstiga. Men det här gick ju bra.


Jag och Anders...ledarna;-)


Igår fick jag jobb!!!
Hurray! Extrajobb på biblioteket i Hjärup, en fast tid varannan vecka plus att de ringer in vid behov. Wohoo, börjar efter nyår! Ska bli så jäkla kuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0