Onsdag 1 december

Nu är det december!!! = inte så långt kvar till jul! Hurray! Dagen idag är fullspäckad. Ska träffa grupp B4 i skolan 9.15, planen är att färdigställa vår projektplan. Dvs skriva klart analysdelen. Borde inte vara några problem. Ska in senast på fredag, men hade ju inte varit fel att kunna skicka den redan idag:-) Efter plugg blir det hem en snabbis, för att hämta mat, bil och träningsväska. Därefter jobb på Mobilia 15-20.15. Under rasten måste jag ut i kylan och flytta bilen:-p Så jädrans snålt med bara två timmars fri parkering... Menmen, jag ska få jobba!! Och slutligen: träning! Puuh!! Blir trött bara jag ser dagsschemat. Känner mig dock förberedd, fixade mat till idag igårkväll så allt är klart. Nu kickar vi igång den här dagen!

Linne: NYTT! Object
Kofta: H&M Everyday
Tajts:
Jeanstajts från Gina Tricot
Knästrumpor: Naturvita från H&M
Ute: Jacka från MQ, halsduk och ny mösa från Gina Tricot, vantar från Accent och nya stövlar från Bianco(present från babe:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0