Julsittning med ABM, 10 december

I fredags var jag på sittning med väl valda delar av klassen. De vill säga de med kårleg, förvånansvärt många i vår klass som inte har det. Snåljåpar;-) Menmen, vi hade väldigt trevligt, årets första julbord intogs för min del. Sjukligt gott, trots att jag hetsåt snabbare än jag borde ha gjort. Gott! Började dock kvällen med förfest hemma hos Linnéa, därefter sittning med middag, mellanfest hos Jarle och slutligen dans på Schlagernatt. I vanliga fall min favorit, men nu! Vad har hänt med schlagern?! Upprörande, vi kunde ha befunnit oss på vilken nation som helst. Jaja, trevlig kväll iaf. Jag och Tora vann dessutom en omgång Singstar mot ett par kaxiga killar, wohoo!


Paket, Lucia och en snögubbe..
Det var jultema på sittningen om jag inte sa det;-)


Tora som pepparkaksgumma, Anja som gran, Linnéa som paket och jag som Lucia.


Knökat på mellanfesten i Jarles lilla studentrum..
Helena var liksom Anja utklädd till gran, dock en något yngre;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0