JULAFTON!!!

Julafton! Äntligen är den här och jag är ledig. Både från jobb och skola för det har jag bestämt. Är egentligen stressad som attan över skolan och grupparbetet som jag jobbat nada med denna vecka. Menmen, det får tas tag i imorgon. För idag är det ledigt och julefrid som gäller.


Var uppe med tuppen då babe hade en tid i kyrkan att passa. De är ju så religiösa i hans familj;-) Duschade, åt mysig frukost och bytte julklappar. Jag fick ett Nintendo, med Super Mario-spel. Haha, hade nämnt en gång att jag ville ha ett sånt, mest för att det var så fint och rött. Han är så uppmärksam min kille. Sladdade hem till Svedala, nu är jag parkerad här, sköönt! Ska inte lyfta rumpan förrän i övermorgon. Har fått en "morgonpresent" från tomten, härligt att tomten fortfarande tror att jag bor hemma;-) En deckare som låg under granen, alltid lika kul.

Har även köpt en vinterjacka...av Maria. En svartbrun från Boomerang, varm och gosig. Min Sveajacka som jag egentligen ville ha går ju inte att få tag på:*-( Fast nu är jag glad igen, denna är ju hur fin som helst!!

GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0