Fredag

Fredag!! Wohoo, snart är helgen här! Lite ironiskt dock att det bara är idag jag är ledig medan helgen är späckad med jobb och volleyboll. Jobbar 12-18.15 imorgon och på söndag spelar vi sista matchen uppe i Värnamo. Idag har jag en massa att fixa, trots detta fick jag ångest när jag såg att jag missat ett samtal från Mobilia. Fattar inte hur det gick till, mobilen låg typ två meter från mig. Velade länge, men beslutade mig för att inte ringa upp. Det får va så, måste plugga och fixa hemma idag. Plus att jag ska träna med MinhFriskis vid 12.30. Nytt program! Spännande! Tror han tänker utmana mig:-)

Btw, min älskade blingade telefon blev stulen i onsdags:*-(
Gick på toaletten i typ 20 sekunder nere i omklädningsrummet på Heleneholm. Vips så var nån jävel inne och tog min telefon.. Snyft!! Var inne på Telia ugår, fick nytt simkort och satte mig på väntelista på en iPhone4.. Kändes lika bra om jag nu ska vara bunden i två år.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Såg att du har en svart kofta med pärlor från H&M. Får man fråga vilken storlek du har i den?

2010-12-20 @ 20:58:51
Postat av: Karin

Hejhej!

Jag har storlek Medium.

2010-12-22 @ 09:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0