Fika med momor...

En helg fylld av volleyboll som dessvärre inte gav någon vinst:-( Menmen, 2 poäng fick vi med oss. Illa, men iaf. I fredags jobbade jag lång dag och belönade mig själv med ett par svarta sammetstajts. Yummie, love them! Fick även med mig några klappar hem, känns bra att ha kommit igång.

I söndags efter matchen träffade jag min fina lilla mormor.
Vi firade hennes födelsedag, som egentligen är den 14 februari. Men pga en massa har det inte gått att fixa mitt privata firande av henne förrän nu. Blev en promenad genom stan och långfika på Espresso House. Mormor fick bestämma ställe, hon ville prova ett lite modernare fik än hon var van vid. Hoppas och tror att hon blev nöjd:-) Tänk vad denna egentid kan vara värd. Vi träffas alldeles för sällan, då båda har fullt upp. Och när vi ses är det så gott som alltid tillsammans med resten av familjen. Guld värt att kunna sitta ner tillsammans och prata i lugn och ro i flera timmar. Måste göras om snart!!


Gammal bild på morfar, lilla Karin och mormor

Igår var det skola, sedan gym och slutligen mental träning med laget. Bra sånt där, vi behöver det! Hade även besök av Sydsvenskan igår, fick sagt en massa smart;-) Snart i en tidning nära dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0