ANNANDAG JUL

Jobbat hela dagen... Det gör lite ont i hjärtat att jag missade julbordet tillsammans med släkten:-( Menmen, allt för att överleva antar jag. Dagen gick faktiskt riktigt fort, trodde jag inte. Nu vet jag inte när jag jobbar nästa gång, vilket känns skönt. Imorgon och på tisdag ska jag iaf vara ledig, mys med mannen står på schemat. Han vill åka till Köpenhamn, men med tanke på att snön i detta nu vräker ner så får det bero till iaf på tisdag. Imorgon blir det istället en tur till Entré...lagom ansträngande;-)

Är fortfarande hemma hos mamma och pappa.
Har tagit en lång och välförtjänt dusch, och sedan smort in mig med en av mina julklappar. Bodybutter från Bodyshop, med citrondoft. Mmm, ljuvligt. Nu känner jag mig babymjuk och gosar runt i min velourdress från H&M:-) Ser ut som en tomte, iaf enligt babe..

Imorgon är det för övrigt tillbaka till verkligheten som gäller. Dags att släpa mig själv och min jultrinda kropp till gymmet. Pratade med Minh innan och han sa att det just denna vecka är läge att lägga på lite extra och verkligen utmana sig själv. Bara att lyda antar jag;-)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0