Torsdagmorgon

Sovit till halvtio idag, efter att ha vaknat till när babe stack till jobbet. Följdes självklart upp av en obehaglig dröm, vaknade återigen med tårar i ögonen. Börjar bli lite smått frustrerad, ska det vara så här??!! Jag pallar inte!! Jaja, går snart över hoppas jag.

Idag jobbar jag återigen kväll, hoppas på att det ska bli något lugnare än igår. Fy satan, vilken kväll! Klubbdag + löning =kaos!! Vi fyllde en stor häst med grejer från proven, där 80% var vänt ut och in:-( Folk är helt sanslösa, man undrar hur det ser ut hemma hos vissa av dem. Vet att vissa brukar motivera det med att det är personalens jobb att bära ut och hänga rätt grejer. Men för den sakens skulle behöver man väl inte gå in för att göra det så jobbigt som möjligt. Ut och in, på golvet, gömt längst in på alldeles fel avdelning...I can go on forever!! Suck! Menmen, hoppas det är lite lugnare idag..

Sitter i detta nu med färg i håret..
Hade köpt ett paket med färg 6.3. Behöver två paket till mitt långa hår, men då det verkar som att 6.3 utgått och jag hade fått tag på Malmös sista paket så var jag igår tvunehgn att köpa två nya paket...med 5.3 istället. Lite mörkare alltså. Men det känns helt okej, börjar ju bli höst nu. Frågade Biffen om hon kunde hjälpa mig, men då hon busybusy hard working woman nu så kändes det enklare att göra det själv. Hoppas det blir bra;-p Vill ju vara fin till skolstarten på måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0