Torsdag 26/8-2010

Tadaa!! Den nya hårfärgen blev mörk...påminner om choklad tycker jag. Sån med mycket kakao, som nästan smakar lite strävt. Mmm. Är supernöjd, känns höstigt och bra. Har även invigt min ögonbrynspenna, tänk att jag inte testat det innan. Jag som tycker det är så snyggt med mörka bryn. Behövs knappt något alls för att få fin effekt. Gillas!

Linne: Gina Tricot
Kofta: Ullared
Tajts: NYA! Batikmönstrade från H&M Divided Red
Hårfärg: Garnier Nutrisse 5.3
Bättre bild på mina nya leggings. Fastnade för dem för ett tag sedan, dock fanns de inte i min storlek på Mobilia. Igår när jag var inne på Hansa så hittade jag ett par som hängde där så ensamma. I min storlek! Shoppinglycka när den är som bäst:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0