Soft dag

Sov till halv tolv idag.. Riktigt skönt med tanke på att jag kom i säng vid halv fem:-) Riktigt kul kväll! Drog med mig lillasyster(som sovit här) på brunch på StKnuts torg. Ett säkert kort, alltid lika gott. Räkbaguette, juice, kaffe och chokladboll. På plats på Triangeln vid två för att fixa naglarna. Känner på mig att detta kan bli ett beroende, för jeez vad fin man känner sig med fixade naglar. Nu när mina hade vuxit lite så kunde jag få vit kant också...sjukt fint! Har aldrig haft så här långa naglar innan, då de ju alltid pajat när de börjat närma sig fingertoppen. Nu känns de långa, men jag kan ändå göra saker:-) Nice!

Shoppade lite åt Maria, sista dagarna jag har personalkort så gäller att passa på.
En leomönstrad topp från H&M Trend råkade slinka ner i min shoppingpåse...men som sagt, måste passa på. Strosade ner till centralen där jag fotade mig i en automat, köpte busskort och avlutade med en fika på Espresso House. Sedan tog vi bussen hem, slöa som vi är. Nu har Maria dragit iväg på fest och jag har precis ätit mig kräkmätt på Ahlgrens Däck. Älskar dem, dock går de inte att få tag på mer än på Mido vid oss:-( Typiskt när man väl gillar nåt, då slutar det göras.

Är riktigt nöjd med denna lediga bakisdag, har varit precis så slö som den ska.
Imorgon jobbar jag min sista dag på Mobilia för den här sommaren. Börjar klockan 12, ska dock in och köpa med mig fika innan. Måste ju bjuda mina fina kollegor på något nu när jag ska lämna dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0